hamsterpaj

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Emmie Minna - 24 oktober 2014 22:35

bästa kvällen med dem bästa♥

denna kväll kan man beskriva en sådan? kanske kanske inte den var helt amazing nu ska jag gör ett försök att beskriva den (:

 

starten var inte den bästa jag vaknade av att vekar klockan dampade på mig den ty hotade med min hörsel kändes det som, det var urkast väder och min cykel var weird av någon anledning jag hadde inte den bästa känslan men ärligt vem har det när de e skola och sista 3 tim innan det vart lov! jag sträsade mig upp dampade lite ltils pappa var så sjukt snäll och ställde upp med att skjusa mig till skolan många kramar till dig pappa (: i en början var det trist samma gammla skola, samma gamla vänner och samma gammla väggar cx aja men till sist så kom skolan/ min klass halloween party igång eller aa party party men aja..det var jätte mycket ficka film och det bästa är att få vara med bästa klass kamraterna klassen och vännerna kärlek till er alla♥

sedan så satt vi och chillade typ två timmar och det va väll mot kvällen alt hände två under bara kompisar kom som jag inte träffat på ett tag och några till kom vi hadde sjukt kul och gjorde mycket senare så typ slappade vi och pratade medans det spöregnade ute, typ bara det att ibland behöver man en sådan dag♥

då taggar jag ut ur detta inlägg så syns vi sen ;)

//minna 

kommentera♥

Presentation

hola! två tjejer från jorden är vi mer intresrande en andra så då e det bara att cheka ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

omröstning 1 vilken kändis är din dröm prins?
 Justin Bieber
 Johny depp
 Ed westwik
 James Lafferty
 Alex Pettyfer
 Chad Michael Murray
 Chace Crawford
 Channing Tatum
 Brant Daugherty
  Cam Gigandet

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards