hamsterpaj

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Emmie Minna - 23 oktober 2014 16:45

omgudnes!? stav* Cx

 

okej från saknad kamera till jubel och skrik..

min kamera är till backs ner bäddad i min famn så happy från oc med då jag och emmie orkar så blire en ny header försöka hinna med till höst temat buth ho knows meybe we have a fan... alltså suger på engelska men aa 

okej efter som att min kamera är här betyder det..

1.ny header snart!

2.bild på mitt rum snart!

3.bild på mig nue (;

okej detta inlägg vart inte så långt men det ta det lit chill Hold on there's more

 

KOMMENTERA♥



Av Emmie Minna - 23 oktober 2014 10:29

Hello bloggers!

hej bloggläsare. haters. lovers. osv kl är 10.31 och jag vaknade nyss der betyder att jag sovit 18 timmar unge fär oh då kan ni ju ändå gissa att jag är sjuk ): 

...okej detta var inte va inlägget skulle handlanom satt vi börjar om cx

 

HEJ kära bloggläsare asså ja vet inte om det bara är jag som är sjukt taggad att sminka sig för halloween (: .....herre gud! ALLTSÅ jag älskar att sminka folk ink mig djälv då oxå men det är en av dem roligaste sakerna jag vet och sen får man ju välja men får egna trådar att dra i och sen kommer kläder och hår!!!.. nää nu får ju ta att chilla ner lite.... men video kommer det komma sjukt många av satt hihi..men jag måste skynda mig att hitta min kamera, fast det blir nog mest med bara jag och emmie men det får vi ta och prata om sedan nu till en annan grej som jag har tänkt på ett tag

whsiper challenser stav* men ja texten säger allt jag hadde tänkt göra en sådan om det går att fixa satt om ni är på våran blogg vet ni vad ni ska hålla ut kik efter (: 

och senare i dag så kommer det nog att komma lite mer inlägg broende på hur jag mår osv.. men glöm inte omröstning avslutas på frfedag satt pass på rösta. men det var alltdenna gång tack och bock (:

Kommentera♥

//minna

                                                                     

 

Presentation

hola! två tjejer från jorden är vi mer intresrande en andra så då e det bara att cheka ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

omröstning 1 vilken kändis är din dröm prins?
 Justin Bieber
 Johny depp
 Ed westwik
 James Lafferty
 Alex Pettyfer
 Chad Michael Murray
 Chace Crawford
 Channing Tatum
 Brant Daugherty
  Cam Gigandet

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards