hamsterpaj

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2014

skit då var den borta :(

Av Emmie Minna - 22 oktober 2014 19:58

Well its nice to met you again
shit jag vet inte vad jag ska gör omggg detta går inte...min kamera är borta! skit alltså jag behövde den aja..
får leta vidare men tills vidare så får vi vara glad att vi har emmie och jag på minner
OBS! ceka omröstningen! sedan så ska tipsa bloggar på min blogg som kan få lite av min följere/tittare/läsare eller vad ni nu säger kommentera då
Nu till något helt annat jag har gjort om totalt mitt rum satt det kommer upp bilder snart på mitt rum men tyvär inte än min dator har fått något slags krupp eller något ): och när bilderna kommer upp så ja jag vet att det är lite slitna möbler men
ho cears jag ska endå få nytt snart och då kommer det upp på bloggen och jag är sjukt spidad men ni kommer att vara upp kopplade 12/7 antar jag cx lol . !OBS! om man blädrar ner på vänster sida så kommer det stå länkar där äe min blogg länkad och min ask emmies blogg och ask samt youtube kanal är också länkat cheka :)  men aja nu ska jag tagga till coop synes ;)

KOMENTERA ♥

//minna   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Minna - 24 oktober 2014 22:35

bästa kvällen med dem bästa♥ denna kväll kan man beskriva en sådan? kanske kanske inte den var helt amazing nu ska jag gör ett försök att beskriva den (:   starten var inte den bästa jag vaknade av att vekar klockan dampade på mig den ty...

Av Emmie Minna - 23 oktober 2014 16:45


omgudnes!? stav* Cx   okej från saknad kamera till jubel och skrik.. min kamera är till backs ner bäddad i min famn så happy från oc med då jag och emmie orkar så blire en ny header försöka hinna med till höst temat buth ho knows meybe we have ...

Av Emmie Minna - 23 oktober 2014 10:29

Hello bloggers! hej bloggläsare. haters. lovers. osv kl är 10.31 och jag vaknade nyss der betyder att jag sovit 18 timmar unge fär oh då kan ni ju ändå gissa att jag är sjuk ):  ...okej detta var inte va inlägget skulle handlanom satt vi börjar o...

Av Emmie Minna - 22 oktober 2014 12:00

En smokey eye efekt som passar perfeckt till en Halloween sminkning eller att bara ha som den är!       ...

Av Emmie Minna - 22 oktober 2014 10:42

HOLA me llamo minna   det var nog det enda jag kunde på spanska lol cx men vänta...är det ni guud hahah e av våra första bloggläsare, alltså det är en ny blogg på bloggplatsen och det är hamsterpaj.bloggplatsen.se  ..ee aa det är vi två tjeje...

Presentation

hola! två tjejer från jorden är vi mer intresrande en andra så då e det bara att cheka ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

omröstning 1 vilken kändis är din dröm prins?
 Justin Bieber
 Johny depp
 Ed westwik
 James Lafferty
 Alex Pettyfer
 Chad Michael Murray
 Chace Crawford
 Channing Tatum
 Brant Daugherty
  Cam Gigandet

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards